الکتروموتورهای فشار متوسط (MV)

الکتروموتورهای سری YK

کاربرد:کمپرسور ها وپمپ های آب

شرح محصول: محصولات سری YK، الکتروموتورهای آسنکرون با رتور قفسه سنجابی و پوسته ی فولادی ( Box Type) می باشند . موارد کاربرد آنها در انواع ماشین های صنعتی نظیر کمیرسورها ، هواکش ها ، پمپ های آب در ابعاد مختلف و . . . می باشند . ولتاژ تغذیه در محدوده 3~6.6KV متغیر می باشد.

الکتروموتورهای سری YK از نوع سه فاز با فرکانس 50HZ و سطح ولتاژ 3~6.6KV می باشند . سیستم خنک کنندگی IC 611  بر طبق استاندارد IEC می باشد . شرایط کاری S1 ، کلاس عایقی F ، کلاس حرارتی B و نوع نصب IM B3 است . این محصولات مجهز به سنسورهای دما در سیم پیچ و بیرینگ هستند . با توجه به سفارش و درخواست مشتری، نصب سنسورهای مختلف دیگر بر روی این محصولات امکان پذبر است .  فريم سايز اين الكتروموتورها از mm 560 ~ 355  بوده و  توليد الكتروموتورهاي تا توان 10MV در IC و IM های مختلف مطابق با استاندارد IEC60034،   با توجه به نياز مشتري امكان پذير مي باشد. مشخصات کلی این سری در جدول زیر آمده است.

نوع حفاظت IP 55 Protection Degree
روش خنک کردن IC611 Cooling Method
سيستم نصب IMB3 Mounting Design
 فرکانس نامی موتور  50HZ  Rated Frequency
 سطح ولتاژ  3-6.6KV  Rated Voltage
 نحوه اتصال  Y  Connection
 شرایط کاری  S1  Duty Type
 کلاس عایقی  F  Insulation Class

——————————————————

نام محصول:الکتروموتورهای سری* YR*

شرح محصول: محصولات سریYR، الکتروموتورهای آسنکرون با رتور سیم پیچی شده و پوسته ی فولادی ( Box Type) می باشند . موارد کاربرد آنها به عنوان محرک در انواع ماشین های صنعتی نظیر سنگ شکن ،آسیابها ،کمیرسورها و . . . می باشند . ولتاژ تغذیه در محدوده 3~6.6KV متغیر می باشد.

الکتروموتورهای سری YR از نوع سه فاز با فرکانس 50HZ و سطح ولتاژ 3~6.6KV می باشند . سیستم خنک کنندگی IC611   بر طبق استاندارد IEC می باشد . شرایط کاری S1 ، کلاس عایقی F ، کلاس حرارتی B و نوع نصب IM B3 است . معمولا این موتورها به دلیل گشتاور راه اندازی بالا مورد استفاده قرار می گیرند؛ در این محصولات ا از طریق یک Starter می توان مقاومت رتور  را کم یا زیاد کرد و از آنجا که مقاومت رتور با گشتاور راه اندازی نسبت مستقیم دارد ،طی راه اندازی مقاومت Starter کاهش یافته ودر نهایت پس از رسیدن به دور نامی Starter از مدار خارج میشود.مزیت این سری از الکتروموتورها، توانایی آنها در راه اندازی تحت بار کامل بوده و نیز جریان Start آنها به مراتب از موتورهای قفس سنجابی پایین تر می باشد.. این محصولات مجهز به سنسورهای دما در سیم پیچ و بیرینگ هستند . با توجه به سفارش و درخواست مشتری، نصب سنسورهای مختلف دیگر بر روی این محصولات امکان پذبر است .  فريم سايز اين الكتروموتورها از mm 560 ~ 355  بوده و  توليد الكتروموتورهاي تا توان 10MV در IC و IM وفریم سایزهای مختلف مطابق با استاندارد IEC60034،   با توجه به نياز مشتري امكان پذير مي باشد.

مشخصات كلی این سری در جدول زیر امده است.

نوع حفاظت IP 55 Protection Degree
روش خنک کردن IC411 Cooling Method
سيستم نصب IMB3 Mounting Design
فركانس نامی موتور 50HZ Rated Frequency
سطح ولتاژ 3-6.6KV Rated Voltage
نحوه اتصال Y Connection
شرايط كاری S1 Duty Type
كلاس عايقی F/B Insulation Class

———————————————————

نام محصول:الکتروموتور سری YJS

شرح محصول: این الکتروموتورها از نوع آسنکرون القایی می باشد که شباهت زیادی به سری YU داشته با این تفاوت که در توانها و سایزهای بالاتری تولید می شوند. از این الكترو موتورها می توان براي به حركت دراوردن انواع ماشينها با كاربرد عمومي مانند صنایع مادر،كمپرسورها ، تهويه ها ، پمپهاي اب در مقياس بزرگ و مانند آن استفاده كرد.

الكتروموتورهای سری YJS از نوع قفس سنجابی ، آسنکرون ، سه فازبا فركانس 50 هرتز می باشند درجه حفاظت آنها بنا به سفارش مشتری می تواند IP55 باشد روش خنک کاری IC411  طبق استاندارد IEC ، نوع نصب محدودیتی ندارد و بنا به سفارش مشتری می تواند تغییر کند . سطح ولتاژ 3-6.6 KV ، شرایط کاری S1 ،کلاس عایقی F و کلاس حرارتیB می باشد .سنسورهاي مختلف با توجه به سفارش و در خواست مشتري مي تواند بر روي الكتروموتور نصب گردد.مشخصات كلي اين سري در جدول زير امده است.

نوع حفاظت IP 55 Protection Degree
روش خنک کردن IC411 Cooling Method
سيستم نصب IMB3,IMB35,IMV1 Mounting Design
فركانس نامی موتور 50HZ Rated Frequency
سطح ولتاژ 3-6.6KV Rated Voltage
نحوه اتصال Y Connection
شرايط كاری S1 Duty Type
كلاس عايقی F/B Insulation Class